دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان مرکزی...

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، با حکم مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، به سمت دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی،طی حکمی از سوی صدیقه ببران مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، "مهندس مسعود بهاری" مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، به مدت یک سال به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق در استان مرکزی منصوب شد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در این حکم انتصاب آورده است: استمرار موفقیت‌های خانواده روابط عمومی در گرو همکاری و همیاری بین اجزای گوناگون آن بوده و از همین رو ایجاد شبکه پیوسته و نظام یافته‌ای از ادارات روابط عمومی ضامن موفقیت بیش از پیش خواهد بود و در این میان شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی در هر استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به مسئولیت جنابعالی به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، بدین وسیله به مدت یکسال به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان مرکزی منصوب می شوید.

امید است با همدلی و همفکری اعضای شورا و مدیران عامل محترم شرکتها، شاهد تعالی و پویایی فعالیتهای روابط عمومی و بهره گیری از تجارب و اندیشه های مدیران دست اندرکار و انتقال و تبادل تجربیات بین شوراهای استانی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات