563 حلقه چاه غیر مجاز در محدوده امور منابع آب مشهد پر و مسلوب...

مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در هشت ماهه اول سال 98 تعداد 563 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور(شهرستان های مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان) پر و مسلوب المنفعه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد برزویی با اشاره به آمار پرومسلوب المنفعه نمودن چاه های غیر مجاز و توقیف دستگاه های حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد در هشت ماهه اول سال 98، اظهارکرد: این اقدامات توسط همکاران پرتلاش امور ، گروه های گشت و بازرسی و اجرائیات و با همکاری نیروی انتظامی و اخذ دستور قضایی انجام گرفته همچنین در این مدت سه حلقه چاه غیرمجاز نیز پلمب شد .

وی ادامه داد: از تعداد 566حلقه چاه غیرمجاز مذکور ، تعداد 47 حلقه با عمق های 110 تا 220 متر و دبی های بین 5 تا 25 لیتر برثانیه و تعداد 47 حلقه نیز با عمق های 70 تا 110 مترو دبی های 3 تا 12 لیتر بر ثانیه بوده اند و بقیه عمق هایی کمتر از 70 متر داشته اند .

برزویی با بیان اینکه این اقدامات در این مدت موجب جلوگیری از بهره برداری وبرداشت غیرمجاز سالانه حدود27 میلیون  مترمکعب آب شده است، افزود: همچنین در هشت ماهه اول سال 98 این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد 21 دستگاه و ادوات حفاری غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهدراشناسایی و توقیف نموده ست .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات