اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت میدان شریعتی

اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت میدان شریعتی

اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت میدان شریعتی

شهردار منطقه یک مشهد از اجرای عملیات تراش و روکش دور رینگ میدان شریعتی با هدف بهسازی سطح معبر و جلوگیری از آبگرفتگی در زمان بارندگی ها خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری با تاکید بر اینکه تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم ‏ترین وظایف شهرداری‏ ها محسوب می ‏شود؛ گفت: در این راستا عملیات بهسازی و روکش عملیات تراش و روکش میدان شریعتی، به طول بیش از 2700 متر مربع با هدف افزایش حال رفاه شهروندان و مناسب‌سازی محیط شهری اجرایی شده است.
وی اجرای برنامه‌های عمرانی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده‌روسازی، مرمت پل‌های فلزی، همسطح‌سازی دریچه‌ها را از جمله اولویت‌های اجرایی منطقه دانست و افزود: متأسفانه نداشتن برنامه‌ریزی بعضی از اداره‌ها در اصول و زمان حفاری و بی‌توجهی در نظارت و رعایت نکردن اصول، علاوه بر ایجاد مشکل برای شهروندان، هزینه ترمیم و بهسازی را دو برابر می‌کند و موجب پایین آمدن کیفیت کار و نشست کردن نوارهای حفاری در درازمدت می‌شود.
شهردار منطقه یک مشهد تصریح کرد: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری است و ما تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع و صحیح برای رفع آن‌ها، احساس رضایت و رفاه آنان را افزایش دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات