آماده سازی مناطق شهرداری یزد...

معاون خدمات شهری و رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد عنوان کرد: برنامه ها و فعالیت های ستاد نوروزی در قالب پایش منطقه ای به تفکیک آماده سازی مناطق در دست اقدام است.

به گزارش روابط عمومی معاون خدمات شهری شهرداری یزد – حسین صالحیان اظهار داشت: در ادامه نشست های پایش منطقه ای برای رفع موانع و مشکلات هر منطقه و آمادگی برای نوروز 99، دومین نشست ستاد نوروزی در منطقه دو شهرداری یزد برگزار شد.

معاون خدمات شهری و رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد در این نشست ضمن بیان اهمیت توجه به ایام نوروز و لزوم آمادگی برای میزبانی و توجه به محل استقرار میهمانان، گفت: امسال با رویکرد نوآوری و خلاقیت در زیباسازی شهری و توجه به ایجاد نوروزگاه، کارها به سمتی هدایت خواهد شد که علاوه بر توجه به مسافرین، همشهریان نیز بیشترین استفاده را از اقدامات صورت گرفته داشته باشند.

همچنین در ادامه این نشست که با حضور سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه دو شهرداری یزد، محمد صفدرپور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، حسین ساجدی فر مدیر ارتباطات و امور بین الملل و کارشناسان سازمان های مرتبط شهرداری یزد برگزار شد، اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعاتی از قبیل فراخوان سفره هفت سین، شکل و محل استقرار کانکس راهنمای مسافرین، فضاسازی مناسب ورودی های شهر و همچنین افزایش تابلوهای راهنمای مسافرین پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات