26 آذر ماه آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اردبیل

26 آذر ماه آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اردبیل

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن طرح « اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث 400 هزار واحد مسکونی در سطح کشور برنامه‌ریزی نموده است.

وی گفت: افراد متقاضی در استان اردبیل که دارای شرایط لازم برای برخورداری از طرح « اقدام ملی تأمین مسکن» هستند می توانند از مورخه 26 آذر سالجاری با مراجعه به سامانه اقدام طرح ملی به نشانی tem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به این‌که ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در 11 شهر استان اجرا خواهد شد ، ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهر اردبیل به تعداد 530 واحد و 500 واحد شهر پارس آباد از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان با توافق اجرا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شهرهای خلخال ، گرمی ، پارس آباد ، اصلاندوز ، بیله سوار ، جعفر آباد ، کلور ، گیوی ، نمین و هشتجین که دارای جمعیت زیر 100 هزار نفر هستند جمعا" 638 واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با استفاده از تسهیلات حمایتی بافت فرسوده 1000 واحد و استفاده از ظرفیت بانکی صندوق مسکن یکم بتعداد 1129 واحد خواهد بود .

حیدری درخصوص برخی شرایط لازم متقاضیان جهت ثبت نام در این طرح اشاره کرد و تصریح کرد: متقاضی و افراد تحت تکفل ، فاقد زمين مسكوني يا واحد مسكوني (از 01/01/1384 به بعد) بوده و از تاريخ 22/11/1357 از هيچ يك از امكانات دولتی یا امکانات نهادهاي عمومي غيردولتي مربوط به تأمين مسكن شامل زمين ، واحد مسكوني و يا تسهيلات يارانه‌اي خريد و يا ساخت واحد مسكوني استفاده نكرده باشد.

وی ادامه داد: متقاضی باید متأهل و یا سرپرست خانوار باشد و زنان خود سرپرست مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن بوده و متقاضیان باید دارای حداقل 5 سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر شهر مورد تقاضا باشند .

حیدری افزود: متقاضیان با ثبت نام نهایی و دریافت کد رهگیری می‌توانند وضعیت تمامی مراحل کار خود را از طریق سامانه طرح اقدام ملي به آدرس tem.mrud.ir پیگیری نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : ثبت نام متقاضیان تسهیلات بانکی در بافت های فرسوده شهری با مراجعه به آدرس http://facility.udrc.ir امکانپذیر می باشد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات