برخی از مدیران شهری و معاونین شهردار از ارجاع موارد مردمی توسط اعضای شورا بشدت ناراحت هستند!

برخی از مدیران شهری و معاونین شهردار از ارجاع موارد مردمی توسط اعضای شورا بشدت ناراحت هستند!

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، کوروش محمدی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن شاخص آلودگی هوای صبح امروز، در تعجم چرا کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام نداده است؟ چرا مدارس اصفهان امروز تعطیل نشد؟
وی افزود: این آلودگی هوا نه تنها برای گروه‌های حساس که برای همه شهروندان خطرناک بوده و اینکه امروز در اصفهان حساسیتی نسبت به این خطر برای بزرگ سلامت شهروندان وجود ندارد واقعا جای تامل و تعجب دارد! آیا از سلامت شهروندان مهمتر هم داریم؟
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اگر فردی به عنوان نماینده مردم در شورای شهر حضور دارد، قطعا به لحاظ حقوقی و به اعتبار رای مردم، قابل احترام است، اعتبار یک عضو شورای شهر درواقع از مردم و برای مردم است.
محمدی تصریح کرد: مواردی گزارش شده که نشان می‌دهد علی رغم تلاش خوب آقای نوروزی شهردار اصفهان، برخی از مدیران شهری و معاونین شهردار از ارجاع موارد مردمی توسط اعضای شورا بشدت ناراحت شده و حتی به جرم مراجعه شهروندان به شورای شهر، رفتاری تند و در پاره ای موارد طردکننده با آنان می‌کنند. این رویه ازنگاه من توهین به رای مردم است.
وی تاکید کرد: معاون شهرسازی شهرداری از پیگیری عضو شورای شهر بشدت دلخور شده درحالیکه ایشان ظاهرا فراموش کرده اند که مهمترین وظیفه اعضای شورای شهر نظارت بر عملکرد مدیریت شهریست و وظیفه آقای حسینی نیا هم عمل در چارچوب قانون و خدمت صادقانه و پاسخگویی به مردم و شورا است.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: به مردم می‌گویند چرا به شورا رجوع کرده‌اید و برگردید همان شورا؛ این موضوع در برخی از سازمان‌ها وجود دارد که امیدوارم شهردار اصفهان پیگیری و مدیرانش را توجیه کند که اگر این اتفاق نیفتاد، مجبوریم از ابزار قانونی خود برای برخورد با این توهین آشکار به رای مردم بهره بگیریم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات