بندر جاسک به فلات مرکزی ایران متصل می‌شود

بندر جاسک به فلات مرکزی ایران متصل می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: با تکمیل محور جاسک – محمدآباد ریگان، بندر جاسک به جنوب کرمان و فلات مرکزی ایران متصل می‌شود.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس پیل پایه در گفت و گو با ایسنا، افزود: این پروژه با مشارکت وزارت نفت و راه و شهرسازی در حال اجراست.

وی ضمن ابراز رضایت از روند پروژه‌های راه و ترابری در جنوب استان کرمان، پروژه جاسک – محمدآباد ریگان را از مهمترین طرحهای وزارت راه و ترابری در استان هرمزگان و جنوب کرمان برشمرد و تصریح کرد: با اجرای این پروژه بندر مهم جاسک به جنوب کرمان و فلات مرکزی ایران متصل می‌شود.

قائم مقام وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: احداث محور جاسک – محمدآباد ریگان علاوه بر توسعه جنوب کشور، منجر به تسهیل خدمات رسانی وزارت نفت در منطقه می شود.

مدیر کل راه و ترابری جنوب استان کرمان هم در ادامه با بیان اینکه محور جاسک – محمدآباد ریگان مجموعا ۴۷۷ کیلومتر طول دارد، گفت: ۲۰۰ کیلومتر از این محور در استان هرمزگان و ۲۷۷ کیلومتر آن در حوزه جنوب کرمان قرار دارد.

مهندس بلوردی افزود: هم اکنون ۳ قطعه ۸۶ ، ۴۵ و ۳۸ کیلومتری از این محور توسط پیمانکاران اداره کل راه و ترابری جنوب کرمان در دست اجراست.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد راهبری و هماهنگی توسعه جنوب استان کرمان به اجرای پروژه جاسک – محمدآباد ریگان که از مصوبات این ستاد محسوب می شود، اختصاص یافته و ۱۲۵ کیلومتر از این محور با مشخصات راه اصلی آسفالت شده است.

مدیرکل راه و ترابری جنوب استان کرمان ابراز امیدواری کرد: با تامین ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت، ظرف ۲ سال آینده محور جاسک – محمدآباد ریگان به طور کامل به بهره برداری برسد.

 

 

    نظرات