برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران امور آب و جهاد کشاورزی شهرستان...

به منظور انجام اقدامات مشترک در خصوص مدیریت منابع آب ، مدیر امور منابع آب شهرستان های قاینات و زیرکوه با مدیرجهاد کشاورزی زیرکوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی،در این دیدار "محمدعلی شهابی" مدیر امور منابع آب شهرستان های قاینات و زیرکوه ،به اقدامات صورت گرفته در خصوص مدیریت مصرف آب در شهرستان زیرکوه اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مشترک بین امور منابع آب و جهاد کشاورزی با بهره برداران می تواند نقش مهمی در همراه سازی آنان در جهت کنترل برداشت از منابع آبی داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی چاه های فاقد کنتور و نظارت بیشتر بر اضافه برداشت از منابع آب زیرزمینی ،خاطر نشان ساخت: تعامل و همکاری امور منابع آب و جهاد با مشارکت دادن کشاورزان ،می تواند نقش مهمی در حل چالش ها و مشکلات حوزه آب در سطح شهرستان داشته باشد.

در ادامه" جواد درویشی " مدیر جهاد کشاورزی زیرکوه نیز با بیان اینکه بیشترین جذب اعتبارات استانی در بخش کشاورزی در این شهرستان بوده است،اظهار داشت: 2 هزار و 80 هکتار از اراضی کشت در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 4.5 میلیار تومان زیر پوشش سیستم های نوین آبیاری رفته است.

وی خاطر نشان ساخت: از سال 95 تا کنون، 110 کیلومتر لوله گذاری در اراضی کشاورزی زیرکوه اجرا شده است و تلاش بر این است که هر چه زودتر اراضی بیشتری در سطح شهرستان به سیستم های نوین آبیاری مجهز شوند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات