تحریم هستیم چون سلطه و استکبار را نمی پذیریم

تحریم هستیم چون سلطه و استکبار را نمی پذیریم

وزیر راه وشهرسازی در استان اصفهان؛
تحریم هستیم چون سلطه و استکبار را نمی پذیریم/ نوع نگاه ما حل مسئله و رویکرد ما رویکرد اقتدار ملی است
محمد اسلامی : امروز نظام تحریم در هیچ قطعه ای از تاریخ برای هیچ کشوری اینگونه رقم نخورده که بصورت موزائیکی و مویرگی در همه شریان ها نفوذ کند، هدف آنها این است که مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را صفر کنند.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، وزیر راه وشهرسازی بمناسبت گرامیداشت هفته حمل ونقل و روز راهدار با حضور در سالن اجتماعات اداره کل راه وشهرسازی استان و با حضور جمع کثیری از مسئولین ، مدیران و راهداران و تشکل های حرفه ای حمل نقل استان از راهداران، رانندگان و شرکت های حمل ونقل تقدیر نمود.
محمد اسلامی در این نشست گفت: آنچیزی که حدیث وصل همه ماست ایمان وعشق به خدمت و تلاش برای عزت و اقتدار کشور است.
شهدا اگر رفتند و جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه پرچم انقلاب اسلامی در احتزاز باشد و عزتی که بایسته و شایسته ملت ایران هست را ما به دست بیاوریم و آنرا حفظ کنیم.
پیروزی در دفاع مقدس با آن جنگ نابرابر ثمره همین عشق و ایمان است و ما الان هم با تحریم های انجام شده نمی خواهیم سلطه آمریکا را بپذیریم.
تحریم هستیم چون سلطه و استکبار را نمی پذیریم و هزینه ای سنگین برای آن پرداخت کردیم اما دستاوردهای عظیمی بدست آوردیه ایم .
وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اهداف استکبار جهانی گفت: امروز نظام تحریم در هیچ قطعه ای از تاریخ برای هیچ کشوری اینگونه رقم نخورده که بصورت موزائیکی و مویرگی در همه شریان ها نفوذ کند، هدف آنها این است که مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را صفر کنند.
بنابراین در شرایط دفاع مقدس همه از جان و مال ایثار کردند برای اینکه کشور را در برابر تهاجم حفظ کنند و از ارزش های انقلاب دفاع نمایند . امروز هم که جنگ اقتصادی هست همه باید پیکره واحد و بخش لاینفک بنیه ی دفاعی و درکنار آن بنیه ی اقتصادی، صنعتی و تولیدی را ایجاد کنند و این پیکره واحده هر جا نقصی داشته باشد همان نقطه ضعف و تهاجم اثر بخش استکبار خواهد شد، چرا که دشمن قرارداد به قرارداد و معامله به معامله نفوذ می کند و انگیزه آن ها تحصیل مال است و شعار صریح آمریکا هم همین است و منافعشان در جهان جغرافیا ندارد و برای رسیدن به منافع حداکثری خود از منافع دیگر کشورها همچون عربستان سعودی که گاو شیر ده آنها شده استفاده می کنند.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: ما با اینچنین پیکره ای مواجه هستیم که با درایت و هدایت مقام معظم رهبری مسیر را خیلی خوب طی کرده ایم و قابل قیاس با سال های قبل نیستیم به لحاظ قدرت، تکنولوژیک، انسانی و صنعتی پیشرفت داشته ایم.
این عضو کابینه دولت اظهار داشت: وزارتخانه راه وشهرسازی مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است و ما حق نداریم در وظایف خود کوتاهی کنیم و باید از ظرفیت ها، انجمن ها، اتحادیه ها و نهادهای مردم نهاد که می توانند به عنوان نماینده یک قشر مشخص باشند استفاده کنیم.
نوع نگاه ما و رویکرد ما حل مسئله است ، رویکرد توسعه اقتدار نیست ، رویکرد اقتدار ملی است و اصل هماهنگی و تعامل است.
پروژه های زیرساختی ما باید توسعه پیدا کند و در این راستا باید از منابع غیر دولتی و از سایر منابع شناسایی شده استفاده کرد ما در شرایطی هستیم که مطالبات متنوع و زیاد است و از طرفی جریانی فکری هم هست که می خواهد دولت را ناکارآمد و بی تعهد جلوه دهد درصورتی که به هیچ وجه اینگونه نیست و باید شرایط کشور توسط همه درک شود و در این وضعیت بایستی منابع درآمد ملی خود را حتما دنبال کنیم تا اقتصاد خود را بر مبنای ارزش افزوده که از کار وتلاش و فناوری بدست می آید ایجاد کنیم و اقتصادی زنده و شکوفا داشته باشیم.
منافع ما برای ما اصل است و همه شرکت ها و ناوگانهای حمل و نقلی و در بخش های مختلف همچون مسکن و شهرسازی باید منافع مردم را در نظر داشته باشیم.



لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات