دکتر قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی دیدار کرد

دکتر قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی دیدار کرد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، دکتر قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه 28 آذر ماه 98 به همراه شهردار و اعضای شورای شهر جهت بررسی مشکلات پروژه های اسفراین و همچنین عرض تبریک انتصاب ، با مدیرکل دیدار داشتند.

دکتر قوامی به بحث اجرای پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان اسفراین اشاره کرد افزود: چهارخطه کردن محور بجنورد به اسفراین از اولویت اصلی پروژه های راه و شهرسازی اسفراین به شمار می آید و باید هرچه زودتر تعیین و تکلیف و مسائل شهری نیز با کمک راه و شهرسازی حل و فصل شود .

وی اضافه کرد : نمای ورودی شهر اسفراین نیز بسیار نامناسب است و نمای خوبی ندارد و باید برای تقویت این بخش زمین واگذار شود تا ورودی اصلاح و زیباسازی شود.

سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به عزیزان گفت : پروژه ها باید اولویت بندی شود و پروژه هایی که واقعا مشکل ندارند سریعا حل و فصل شوند و پروژه هایی که نیاز به همفکری بیشتری دارد و با تعامل می توان حل کرد در اولویت بعدی قرار گیرد .

در پایان جلسه مقرر شد پروژه های بررسی و طی هفته آینده سفری به همراه معاونین مرتبط به شهرستان اسفراین جهت پیگیری پروژه ها داشته باشیم .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات