برنامه‌های شهرداری قزوین در هفته حمل و نقل تشریح شد

برنامه‌های شهرداری قزوین در هفته حمل و نقل تشریح شد

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ میزانی با اشاره به برنامه‌های ویژه روز حمل و نقل تا روز هوای پاک، گفت: شهرداری قزوین امسال از ۲۶ آذر ماه تا ۲۹ دی ماه ویژه‌ برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ است.

وی بیان کرد: این مدت زمان با توجه به برنامه‌ها به ۴ هفته تقسیم شده، هفته نخست به رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی اختصاص یافته که با همکاری دستگاه‌های مربوط برنامه‌ها انجام می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: هفته دوم ویژه تجلیل از شهروندانی که به حمل و نقل عمومی اهمیت داده و در راستای فرهنگ استفاده از آن ها تلاش می‌کنند، بوده و در این راستا اقداماتی در نظر گرفته شده است.

میزانی ادامه داد: اتوبوس ویژه کودکان، حضور مسئولان در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله برنامه‌های هفته تجلیل از مردم خواهد بود.

وی عنوان کرد: هفته سوم به عابران پیاده اختصاص دارد و از عابران قانون‌مدار که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند، تجلیل می‌شود تا فرهنگ رعایت این قوانین نهادینه شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: برنامه‌های ویژه دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش در راستای فرهنگ‌سازی رعایت قوانین و مقررات شهروندی در دستور کار است.

وی تصریح کرد: هفته آخر ویژه هوای پاک بوده و در این زمینه برنامه‌های مختلفی از جمله همایش دوچرخه سواری برای مدیران و نیم بها شدن معاینه فنی مدنظر است.

میزانی عنوان کرد: تعامل مردم و مسئولان در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی امری حائز اهمیت بوده و باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات