درصددیم با گام های هوشمندانه و درست اعتماد مردم را جلب کنیم

درصددیم با گام های هوشمندانه و درست اعتماد مردم را جلب کنیم

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ طاهرخانی با تاکید بر این که مدیریت شهری باید واحد و یکپارچه باشد، گفت: در برنامه سوم به مدیریت واحد، توجه بسیار زیادی در کشور صورت گرفت.

شهردار قزوین با تاکید بر این که مردم ولی نعمتان این نظام هستند، خاطرنشان کرد: همه واقف به اقدامات و فعالیت های شهرداری در سطح شهر هستند، اما نمی دانند که بودجه و درآمد آن از چه مبادی و از چه مسیری تامین می شود.

وی ادامه داد: قوانین فرادستی درآمدهای شهرداری را تعیین کرده و بخشنامه ها و آیین نامه های مرتبط، آن را تبیین نموده اند.

شهردار قزوین تصریح کرد: الان زمان بودجه نویسی است و در یک ماه اخیر به همراه همکارانم در شهرداری با همراهی ریاست و اعضای شورا و هماهنگی سرپرست شهرداری تلاش کردیم و تمام حوزه ها را رصد کردیم.

طاهرخانی تاکید کرد: آنچه که مهم است، قوانین و مقررات پیش روی ماست که برنامه ۵ ساله شهرداری و قوانین فرادستی از اهمیت ویژه ای برخوردارند و باید شتاب زیادی در کار داشته باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای بودجه نویسی باید اصول تعادل بودجه، اصل جامعیت، وحدت رویه و انعطاف پدیری را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: با توجه به الزاماتی که در قوانین فرادستی ما هست، فرآیندها را در راستای اقتصاد مقاومتی شناسایی کردیم و برای کاهش هزینه ها و افزایش درآمد، شهر هوشمند یا اینترنت اشیا را پیشنهاد دادیم.

طاهرخانی با تاکید بر این که نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک دستگاه است، تصریح کرد: از نیروی انسانی کارآمد و موثر درون سازمان ها، ارتقای شاخص ها و تولید بهره وری غافل شدیم که در این راستا بازطراحی نظام تقسیم کار را در دستور کار قرار می دهیم و بر فرایندمداری و مدیریت سیستمی قائل خواهم بود.

شهردار قزوین گفت: باید برای ۵۲۲ هکتار بافت فرسوده و ۵۰۲ هکتار بافت ناکارآمد که منطبق بر هم هستند، برنامه ریزی دقیق و فرآیندسازی شود تا گام های موثری برای بهسازی آن ها برداشته شود.

طاهرخانی تصریح کرد: امیدوارم بتوانم با اتکا به خرد جمعی، اندیشه محوری و عاقلانه عمل کردن کارها و مردم محور بودن، بتوانیم امور را با دید کارشناسانه پیش برده و اقدامات موثری انجام دهیم.

شهردار قزوین تاکید کرد: درصددیم با گام های هوشمندانه و درست، اعتماد مردم را جلب کرده تا با طیب خاطر ما را در امر خدمت رسانی یاری کنند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات