اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران ارشد صنعت آب و برق استان مرکزی...

اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران ارشد صنعت آب و برق استان با حضور مدیران عامل شرکت‌های صنعت آب و برق این استان و به میزبانی شرکت آب منطقه ای مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، در ابتدای این نشست مهندس شبیهی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای باختر و رئیس سابق شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان گفت: انسجام همواره محور همکاری صنعت آب و برق در استان بوده است به طوریکه توانسته ایم هر روز خدمات رسانی مطلوب تری را در این صنعت برای مردم داشته باشیم.

مهندس شبیهی افزود: برای موفقیت این شورا در استان همه شرکتها تلاش کرده اند و استان مرکزی به عنوان یکی از بهترین استانها در سطح کشور در زمینه انسجام بخشی، هماهنگی و همکاری در بین شرکتهای صنعت آب و برق شناخته می شود.

وی ادامه داد: با همراهی، همدلی و همفکری انسجام خوبی را در شورا ایجاد کردیم و در سطح کشور در کمیته هایی همچون کمیته ورزش، کمیته درمان، کمیته فرهنگی و کمیته روابط عمومی رتبه های خوبی را نیز کسب نموده ایم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای باختر در پایان از تمامی مدیران و دبیران کمیته ها که انسجام خوبی در جهت خدمت رسانی به مردم داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه مهندس عزت اله آمره ای مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان پس از خیر مقدم، با تقدیر از زحمات دوره گذشته مهندس شبیهی رئیس سابق شورا، با اشاره به لزوم برگزاری جلسات مستمر و منظم شورا وایجاد هم افزایی میان شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو در استان، هماهنگی و همکاری سازنده در راستای انسجام بخشی هرچه بیشتر برای خدمت رسانی به مردم را مهم توصیف کرد .

مهندس آمره ای خاطر نشان کرد: وزارت نیرو در استان مرکزی از ظرفیت بسیار بالایی همچون نیروی انسانی کارآمد، تخصص های فنی و امکانات به روز برخوردار است.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در آینده از تجربیات و امکانات در مجموعه صنعت آب و برق استفاده کافی را ببریم.

برگزاری ماهیانه جلسات، شروع به کار کمیته ها همزمان با تغییر ریاست شورا، تشکیل کمیته های مختلف در زمینه های فنی و اجرایی، برنامه ریزی برای تشکیل یک شرکت پشتیبانی و خدماتی با سهامداری کلیه کارکنان صنعت آب و برق استان توسط کمیته رفاهیات، تشکیل کانون بازنشستگان کارکنان صنعت آب و برق استان، برگزاری دوره آموزشی برای شورای درمان و برگزاری مراسم اهدای جوایز مسابقات ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

در پایان این جلسه از دبیر شورای درمان سابق شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان به دلیل عملکرد خوب و پیگیریهای مستمر تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات