با حضور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران سد...

با حضور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران سد...

در اجرای پویش#هر هفته الف- ب ایران، هفته دهم سهم خراسان رضوی شد و صبح امروز رضا اردکانیان ساختمان سد زنگلانلو (ابیورد) را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، مدیر عامل این شرکت گفت: این سد خاکی با هسته رسی، و حجم کل مخزن 43 میلیون مترمکعب و حجم مفید مخزن 31 میلیون مترمکعب با اعتبار 215میلیارد تومان به بهره برداری رسید .

محمد علایی در خصوص اطلاعات فنی سد ادامه داد: طول تاج سد زنگلانلو(ابیورد) 170 متر، ارتفاع از پی 62 متر و تونل انتقال آب 3540 متر است.

وی افزود: انتظار داریم با افتتاح این سد برای تأمین آب شرب و بهداشت شهر درگز و روستاهای منطقه، تامین آب صنعت منطقه و توسعه آب و خاک و تأمین آب شهرک گلخانه ای مشکلی نداشته باشیم و شاهد ایجاد اشتغال و رونق تولید در منطقه باشیم.

گفتنی است پویش ملی الف- ب- ایران، پویش افتتاح هفتگی طرح های بزرگ و مهم صنعت آب و برق از مهر ماه آغاز شده است و تا پایان سال 1398 ادامه دارد .

در این پویش قرار است تعداد 227 پروژه به ارزش سرمایه گذاری 33174 میلیارد تومان در 31 استان به افتتاح و بهره برداری برسد.

در دهمین هفته، این پویش به استان خراسان رضوی رسید تا در صنعت آب و برق مجموع 28 پروژه به ارزش سرمایه گذاری 968.6 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آغاز شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات