بهره‌برداری از طرح آبرسانی به 31 روستای استان خراسان رضوی و برخورداری بیش از 27 هزار نفر جمعیت از آب شرب سالم و بهداشتی

بهره‌برداری از طرح آبرسانی به 31 روستای استان خراسان رضوی و برخورداری بیش از 27 هزار نفر جمعیت از آب شرب سالم و بهداشتی

در ادامه افتتاح طرح‌های آب و برق استان خراسان رضوی با حضور وزیر نیرو در دهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، طرح تامین آب شرب 31 روستای این استان با بیش از 27 هزار نفر جمعیت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سید ابراهیم علوی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح پروژه روستای رباط جز شهرستان خوشاب که با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد گفت: با بهره برداری از 11 طرح آبرسانی، بیش از 27 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

علوی تصریح کرد: این طرح های آبرسانی در روستاهای شهرستانهای بردسکن، خواف، چناران، خوشاب، درگز، گناباد، مشهد، داورزن و جغتای استان خراسان رضوی اجرا شده است.

وی مجموع هزینه اجرای طرحهای آبرسانی در 31 روستای این استان را 183 میلیارد ریال عنوان کرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی افزود: برای انجام این پروژه ها در مجموع 45 كيلومتر عملیات لوله گذاری خط انتقال و 29 كيلومتر شبكه توزيع، 4 باب مخزن ذخيره با حجم 800 مترمكعب و 3 باب ایستگاه پمپاژ احداث گردیده و 4 حلقه چاه نیز مورد حفر و تجهیز قرار گرفته است.

سید ابراهیم علوی در ادامه گفت: در حال حاضر حدود 92 درصد جمعیت روستایی استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات