کتب فرهنگ شهروندی در نوع خود یک اقدام ارزشمند و اولینی دیگر برای تبریز است

کتب فرهنگ شهروندی در نوع خود یک اقدام ارزشمند و اولینی دیگر برای تبریز است

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم شامگاه روز گذشته در آیین رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی اظهار کرد: اقدام شهرداری تبریز در گردآوری و چاپ کتب فرهنگ شهروندی  در نوع خود یک حرکت بسیار ارزشمند است.

او یادآور شد: می توان گفت تالیف و تدریس این کتب در مدارس تبریز برای اولین بار در سطح کشور صورت می گیرد و اولینی دیگر برای تبریز، شهر اولین ها رقم می خورد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کتب فرهنگ شهروندی در ۲۶ جلد گردآوری شده است، گفت: اینکه این کتب ابعاد مختلف حقوق شهروندی را برای دانش آموزان مطرح و تبیین می کند، واقعا جای تقدیر دارد.

او همچنین افزود: همکاری شهرداری تبریز و آموزش و پرورش در ارتباط با کسب حقوق شهروندی و تالیف این کتب، بسیار باارزش است.

حجت الاسلام والسملین آل هاشم در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد: پیش تر نیز همایشی ارزشمند با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب توسط شهرداری تبریز برگزار شده بود که سعی داشت وظایف شهرداری ها در ارتباط با این بیانیه را تبیین کند که در نوع خود قابل توجه بود.

او با اشاره به جلسه  اخیر نمایندگان ولی فقیه با رهبر معظم انقلاب، گفت: در جلسه اخیر یکی از مواردی که خدمت رهبر معظم انقلاب مطرح کردم، این بود که طبق وعده مان در دیدار ۲۹ بهمن سال گذشته، تبریز و مراکز علمی و دانشگاهی این شهر برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت های خوبی آغاز کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات