دانشگاه فردوسی نماد دانایی این شهر است

دانشگاه فردوسی نماد دانایی این شهر است

دانشگاه فردوسی نماد دانایی این شهر است

شهردار مشهد ضمن اشاره به خدمات دانشگاه فردوسی مشهد طی 70 سال گذشته گفت: دانشگاه فردوسی نماد دانایی شهر مشهد است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در نشست با روسای مجمع دانشگاه های ایران و جهان عرب که با حضور معاونان شهردار و رییس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، افزود: دانشگاه فردوسی طی 70 سال گذشته در حوزه علم و دانش محوریت داشته و به نوعی نماد دانایی شهر مشهد به حساب می آید.
وی با بیان اینکه شهر مشهد طی 70 سال گذشته از وجود و عمر با برکت دانشگاه فردوسی بهرمند بوده است و امیدوارم ادامه دار باشد، ادامه داد: هر شهری به وجود چنین مکان غنی و دانش محوری نیاز دارد تا کلید راهبردی آن شهر به حساب بیاید.
* شهردار مشهد سطح فرهیختگی شهر را بالا برده است
در ادامه این نشست محمد کافی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد نیز ضمن تقدیر از اقدامات و حمایت های مدیریت شهری از حوزه علمی و فرهنگی اظهارکرد: در حضور روسا و معاونان 20 دانشگاه بین المللی جهان عرب و نمایندگان دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی از شهردار و مدیریت شهری مشهد در خصوص حمایت از برگزاری جشنواره ملل و فضا آرایی شهری در سالروز70 سالگی دانشگاه تشکر می کنم.
وی افزود: افتخار می کنیم به شهردار مشهد که سطح فرهیختگی شهر را بالا برده است و در سالگرد 70 سالگی دانشگاه فردوسی نام این دانشگاه را در تمام نقاط شهر بلند آوازه کرد.
گفتنی است؛ در این مراسم شهردار مشهد از سوی نمایندگان دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی تقدیر شد.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات