تشریح مولفه های نظری و مفهوم مخاطب پنداری در کنفرانس ملی رویکردهای نوین

تشریح مولفه های نظری و مفهوم مخاطب پنداری در کنفرانس ملی رویکردهای نوین


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان«پارما»،  امیر عبدالرضا سپنجی مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی به تشریح مولفه های نظری و مفهومی مخاطب پنداری برای مدیران روابط عمومی، رسانه مداران و شخصیت های اجرایی و فرهنگی استان اصفهان پرداخت.

در این ارائه ؛ضمن اشاره به پیشینه دو هزار و سیصد ساله مخاطب‌شناسی از یونان باستان تاکنون؛ مفاهیمی همچون مخاطب، رسانه، نهاد رسانه ای و ویژگی های آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

چیستی رسانه دینی و کارکردهای یک رسانه دینی و بررسی نظریه های تاثیر بر مخاطب در دوران های مختلف،معنای مخاطب پنداری و ریشه‌های تاریخی آن با توجه به نقش رسانه《 منبر》در تاریخ معاصر ایران از سرفصل های مطرح شده در این مبحث بود.

امیر عبدالرضا سپنجی؛ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ استاد علوم ارتباطات و رسانه  و نویسنده و نظریه پرداز در حوزه ارتباطات است که به عنوان سخنران مدعو و کلیدی دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی در استان اصفهان بود.

اطلاعات بیشتر در زمینه نظریه مخاطب پنداری را با مراجعه به پیوند زیر جستجو کنید: http://donyayeasrar.ir/

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات