طلسم طرح مسکن مهر آبعلی شکست

طلسم طرح مسکن مهر آبعلی شکست

www.BanaNews.irرئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن مهر شهر آبعلی از شکست طلسم طرح مسکن مهر این شهر به دنبال برگزاری نشست چند روز گذشته کارگروه مسکن استانداری تهران خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) داوود اسماعیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در آبعلی اظهار داشت: خوشبختانه طرح مسکن مهر آبعلی با مساعدت شخص استاندار تهران و بر اساس وعده‏های آخرین سفر وی به این شهر موانع موجود را پشت سر گذاشت و در آینده‏ای نزدیک مراحل اجرایی خود را آغاز خواهد کرد.

وی این خبر را عیدی ایام شعبانیه مسئولان استان تهران به متقاضیان این طرح دانست و افزود: رفع موانع طرح مسکن مهر آبعلی خبری خوش برای ۷۰۰ عضو متقاضی آن محسوب می‏شود که در گذشته مبالغی بر اساس قوانین موجود از آنها اخذ شده بود.

اسماعیلی با اشاره به دلایل تاخیر در این طرح عنوان کرد: طرح مسکن مهر آبعلی با وجود دیگر پروژه‏های مشابه در سراسر کشور که در حال اتمام و یا تحویل هستند به دلایلی همچون مانع تراشی‏های معارضان و تعلل ادارات ذی‏ربط در تحویل زمین به تازگی کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن مهر آبعلی در زمینه احداث این پروژه خانه‏سازی خاطرنشان کرد: اراضی طرح مسکن مهر آبعلی در ادوار گذشته و به دلیل ایرادات فنی مورد نظر کارشناسان امور زمین‏شناسی فاقد استانداردهای لازم تشخیص داده شده بود.

اسماعیلی تصریح کرد: از این رو با چند بار تغییر مکان، بالاخره طرح مسکن مهر آبعلی در اراضی هزاردشت و با تایید کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسکن و شهرسازی احداث خواهد شد.

 

 

    نظرات