آغاز فروش بلیت قطار برای ماه مبارک رمضان

آغاز فروش بلیت قطار برای ماه مبارک رمضان

www.BanaNews.irمسئول روابط‌ عمومی اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب کشور، گفت: فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی برای ایام ماه مبارک رمضان (حد فاصل ۱۱ مرداد تا ۱۰ شهریور امسال) از ۲۱ تیرماه از طریق سیستم Online 2 آغاز شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رسول بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: فروش بلیت قطارهای مسافری همانند سنوات گذشته به‌طور یکپارچه و یکسان از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی شرکت رجاء صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در فروش یکپارچه بلیت قطار، هرگونه موجودی بلیتی که در همه نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور وجود داشته باشد، در سیستم اینترنتی فروش نیز قابل مشاهده است. همچنین فروش بلیت قطار بین‌المللی ترکیه و سوریه نیز برای حدفاصل تاریخ‌های اعلام شده از روز ۲۲ تیرماه امسال از طریق همه دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز شده است.

بیات، خطاب به خریداران بلیت‌های قطار برای ایام ماه مبارک رمضان، یادآور شد: از خریداران بلیت قطار درخواست می‌کنیم بعد از تهیه بلیت از اپراتور فروش، بلافاصله مندرجات آن را اعم از نام و نام خانوادگی، مبدأ و مقصد، تاریخ و ساعت حرکت و سایر موارد را به دقت بازنگری کرده و هرگونه مغایرت را به اپراتور اعلام کنند.

گفتنی است، مسافران ایام ماه مبارک رمضان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و سایر موارد به‌صورت شبانه‌روزی با تلفن ۱۳۹ تماس گرفته و یا به سایت اینترنتی شرکت رجاء به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

 

 

    نظرات