زمان برگزاری همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان به تعویق افتاد

زمان برگزاری همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان به تعویق افتاد

www.BanaNews.irمسئول دبیرخانه ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان گفت: به علت عدم حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونانش و همچنین نمایندگان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان روز ۲۹ تیر ماه در مشهد برگزار نمی شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس 'محمدحسن اکبرزاده ابراهیمی' روز دوشنبه در نشست اطلاع رسانی آخرین وضعیت برگزاری همایش افزود: وزیر راه و شهرسازی به علت حضور در نشستی مهم و نمایندگان کمیسیون عمران مجلس هم به دلیل برگزاری نخستین نشست بعد از تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی نمی توانند در همایش حضور یابند و به همین دلیل برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده است.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری همایش بعد از هماهنگی با وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان مجلس اعلام خواهد شد گفت: به احتمال زیاد همایش امسال برگزار می شود.

او هدف این همایش را کمک به توسعه و برقراری ارتباط بین بازار عرضه و تقاضا، کمک به تغییر رویکرد تولیدکنندگان ساختمان از روشهای سنتی به صنعتی سازی و جلب مشارکت مراکز علمی و تجربی و متخصصان مرتبط با صنعت ساختمان و تشکلهای مهندسی به منظور انجام پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه توسعه و بکارگیری هر چه بیشتر فناوریهای نوین صنعت ساختمان و برنامه ریزی برای آموزش دست اندرکاران و مهندسان در مقاطع و فرصتهای گوناگون به منظور بهره گیری از فناوریهای نوین و نیز تحول در مبانی دانشگاهی و آسیب شناسی موانع اجرایی استفاده از فناوریهای نوین صنعت ساختمان برشمرد.

وی گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تحقق این اهداف حضور وزیر و نمایندگان مجلس ضروری است.

او همچنین از ارسال ۲۰۵ مقاله به دبیرخانه همایش خبر داد و افزود: از این تعداد ۸۸ مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند که قرار است تعدادی به صورت حضوری، تعدادی به شکل پوستر ارایه و بقیه در کتاب همایش چاپ شود.

وی گفت: این کتاب هم اکنون از طریق کتابخانه ملی به چاپ رسیده است.

مدیرکل اداره مسکن و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این نشست در پاسخ به این سووال که آیا تاخیر در برگزاری همایش هزینه هایی را در برخواهد داشت گفت: این همایش به صورت خودگردان بوده و از هزینه های دولتی برگزار نمی شود.

'محمدرضا قاسمی' ادامه داد: هزینه های این همایش از طریق بخش خصوصی تامین شده و مسکن و شهرسازی فقط بحث مدیریتی را برعهده دارد.

 

    نظرات