ثبت بیش از یکهزار پیام مردمی در سامانه 137 منطقه 4
ابوالفضل ساروقیان تاکید کرد : از این تعداد پیام رسیده،542 پیام دارای وجه پاسخگویی بوده و بقیه پیامها قابلیت اجرایی نداشته و یا در خصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.
وی تصریح کرد: از مجموع پیامهای رسیده در این مدت، بیشترین پیامها در زمینه آسفالت با 274 مورد، زباله با 88 مورد و ستاد پاکیزگی با 63 پیام بوده است.
مدیر منطقه چهار شهرداری کاشان در خصوص پیامهای دیگر نیز افزود: 43 مورد سد معبر، 34 مورد تعمیر و نصب، 35 مورد اقدامات عمرانی و سایر پیامها نیز در زمینه های فضای سبز، حیوانات و ... بوده که بیشتر آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
ساروقیان، با بیان اینکه سامانه 137، ظرفیتی برای شناسایی ضعفها و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به شهروندان است، ارتباط دو سویه با شهروندان را عامل افزایش مشارکت عمومی در رشد و توسعه شهر دانست.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان
نظرات