شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در آبهای معدنی مهیا می شود

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا که همزمان با سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر نیرو به استان اردبیل سفر کرده بود، در بازدید از آبهای گرم و معدنی شهرستان سرعین گفت: بخش خصوصی پیشگام و پیشرو در امر سرمایه گذاری می باشد و باید برای توسعه زیرساخت ها و افزایش حضور بخش خصوصی در بخش آبهای گرم و معدنی شرایط را برای ورود آنها مهیا کرد.

مهندس قاسم تقی زاده خامسی افزود: استان اردبیل از پتانسیل بسیار بالایی جهت توسعه آبهای گرم و معدنی برخوردار است و باید شرایط را برای ورود بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری و توسعه آبهای گرم در این شهرستان و دیگر مناطق استان آماده و مهیا نماییم .

وی بعد از بازدید از تعدادی آبگرم مدرن معدنی در شهرستان سرعین تصریح کرد: این شهرستان به برکت وجود آبگرم ها در سالهای اخیر توسعه خوبی یافته است و باید برنامه ریزی مناسبی برای توسعه آنها داشته باشیم .

مهندس تقی زاده خامسی ایجاد اشتغال پایدار در بخش توسعه آبهای گرم و معدنی در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: با توسعه زیرساخت ها در بخش آبهای گرم و معدنی و ورود بخش خصوصی می توان انتظار ایجاد اشتغال پایدار و افزایش توریست در منطقه بود .

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از آمادگی وزارت نیرو برای توسعه همه جانبه شهرستان سرعین در بخش توسعه آبهای گرم و معدنی خبر داد و گفت: وزارت نیرو از هر اقدامی که منجر به توسعه آبهای گرم و معدنی در شهرستان سرعین باشد، حمایت خواهد کرد .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات