جلسه آسیب شناسی جشنواره شهید رجایی سال 97

جلسه ای در خصوص آسیب شناسی جشنواره شهید رجایی سال 97 با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران و کارشناسان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، روز یکشنبه 15 دیماه 98 جلسه ای در خصوص  آسیب شناسی جشنواره شهید رجایی سال 97 با حضور مدیرعامل، معاونین، برخی از مدیران و کارشناسان در اتاق جلسات برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. وی همچنین افزود: از خداوند رحمان بخاطر بارش رحمت الهی سپاسگزاریم.

در ادامه جلسه مهندس طهرانی زاده رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد، گزارش آسیب شناسی امتیازات کسب شده در جشنواره شهیدرجایی در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی را ارائه نمود. سپس هر یک از معاونین و مدیران مطالبی در خصوص شاخص ها و امتیازات مربوط به حوزه کاری خود عنوان کردند.

در نهایت مهندس رشیدی ضمن اشاره به تاریخ قریب الوقوع برگزاری جشنواره شهید رجایی سال 98 ضمن تأکید بر تعامل بیشتر کارشناسان شرکت با کارشناسان ارزیاب شرکت مدیریت منابع آب و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، به کسب امتیاز حداکثری در جشنواره سال 98 اشاره نمود. لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص خدمات قابل ارائه در میز خدمت نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات