بازدید زارع و حاجی قاسمی از پروژه خط 2 قطار شهری کرج

بازدید زارع و حاجی قاسمی از پروژه خط 2 قطار شهری کرج




این بازدید از دو ایستگاه چهل و پنج متری گلشهر و چهار راه طالقانی که اولویت بهره برداری می باشند صورت پذیرفت. عباس زارع رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر از پیشرفت ۱۰ درصدی پروژه در یک سال گذشته ابراز امیدواری کرد و با بیان این که نگرانی هایی در شورا وجود دارد تا مشکلات پروژه حل شود، گفت: نیاز به جلسات متعدد و در جریان قرار گرفتن شورا می باشد تا امکانات و تجهیزات پروژه همزمان با عملیات اجرایی خریداری و نصب گردد.

در این بازدید نیز مهدی حاجی قاسمی، رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: این دو ایستگاه با پیشرفت ۸۵ و ۷۵ درصدی خود به سناریو بهره برداری نزدیک شده اند، این روند پیشرفت پروژه ادامه دار باشد تا با همکاری شورا و شهرداری بتوان مشکلات و موانع بهره برداری را حل نمود و مردم عزیز را از نعمت پروژه قطار شهری بهرمند نمود.

در پایان بازدید صلواتی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج طی سخنانی اظهار کرد: تمام این کارهای صورت گرفته با همراهی مسئولان به خصوص شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج بوده و تمام تلاش بر این است که با رفع موانع مالی پروژه طبق سناریو بهره برداری تا پایان سال ۹۹ از این دو ایستگاه بهره برداری صورت پذیرد.








لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات