نشست مشترک شهرداری کرج و رشت برگزار شد

رضا بیات با بیان اینکه راه اندازی سیستم اتوماسیون شهرسازی، تحولی عظیم در سیستم پاسخگویی به مراجعه کنندگان ایجاد کرده است، گفت: شفاف سازی، اعتماد سازی، صرفه جویی در وقت مردم، کاهش ترافیک و مراجعات مردمی به شهرداری از اهداف اجرای راه اندازی نرم افزار اتوماسیون شهرسازی است.

وی اظهار داشت: اتوماسیون شهرسازی برطبق نیازهای اطلاعاتی هر ملک و با استفاده از فناوری‌های جدید سیستم‌های اطلاعاتی تشکیل شده است که تاثیر زیادی در کاهش بروکراسی اداری و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: از ابتدای بهمن ماه سال جاری تمامی استعلام دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت اکترونیکی خواهد بود و این امرموجب کاهش ۷۰ درصدی مراجعه کنندگان به شهرداری خواهد شد.

ریس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری کرج، نیز در این جلسه گفت: اجرای اتوماسیون شهرسازی مقدمه ای است برای اینکه شهرداری به سوی الکترونیکی شدن قدم بردارد.

محمود دهقان افزود: بخش عمده ای از خدمات شهرداری مربوط به مبادلات مالی است که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان بازوی اجرایی شهرداری کرج در حوزه فناوری، با طراحی نرم افزار واسط، ارتباط لازم میان این سامانه ها با سامانه های مالی و بانک ها را برقرار کرده تا شهروندان قادر باشند مبادلات مالی خود با این مجموعه ها را با سرعت و سهولت بیشتر اجرایی کنند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات