انسداد دو حلقه چاه غیر مجاز

در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در استان سمنان ، دو حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان میامی ( نردین و جلگه دانیال ) پر و مسلوب المنفعه گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان ، رئیس منابع آب شهرستان میامی گفت : در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و جلوگیری از برداشت غیرمجاز از منابع ارزشمند آبی ، دو حلقه چاه غیرمجاز پس از طی مراحل قانونی و با همکاری مامورین نیروی انتظامی پر و مسلوب المنفعه گردید .

امیر رحمتی افزود : از ابتدای گشایش اداره منابع آب در شهرستان میامی ، بالغ بر ۶۰ حلقه چاه غیر مجاز اعم از تعیین تکلیفی و مکشوفه پر و مسلوب المنفعه گردیده که از این تعداد ۱۷ حلقه سهم سال ۱۳۹۸ تا کنون می باشد .

رئیس اداره منابع آب شهرستان میامی خاطر نشان کرد : حجم صرفه جویی آبهای زیرزمینی از طریق انسداد اینگونه چاهها از ابتدای سال ۹۶ تاکنون حدود ۸۱۰ هزار متر مکعب بوده است .

رحمتی با اشاره به این مطلب که وظایف مهم این اداره جلوگیری از برداشت بی رویه و غیرمجاز از منابع آبی شهرستان می باشد افزود : پیش بینی می شود تا انتهای سال جاری ۵ حلقه چاه دیگر به تعداد فوق الذکر اضافه گردد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای سمنان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای سمنان

    شركت آب منطقه‌ای سمنان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات