نقش مهم دستگاهها و شهرداري ها در اتمام پروژه هاي نيمه تمام

نقش مهم دستگاهها و شهرداري ها در اتمام پروژه هاي نيمه تمام

مدير كل راه وشهرسازي استان اصفهان در سفر به شهرستان فلاورجان تاكيد داشت؛
نقش مهم دستگاهها و شهرداري ها در اتمام پروژه هاي نيمه تمام /تكميل پل كليشاد تا پايان سال
عليرضا قاري قرآن در سفر به شهرستان فلاورجان ضمن بازديد از پروژه هاي عمراني حوزه راه وشهرسازي، مسايل و مشكلات در شهرستان را متنوع دانست و بر لزومت اولويت بندي پروژه ها جهت اتمام تاكيد داشت.
به گزارش اداره‌ ارتباطات‌ و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان اصفهان، عليرضا قاري قرآن مدير كل راه و شهرسازي استان در سفر خود به شهرستان فلاورجان ضمن بازديد از پروژه هاي راه و شهرسازي در شهرستان در جلسه‌اي كه به منظور رفع مسايل و مشكلات پيش روي پروژه ها تشكيل شد, حضور يافت.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي لارگاني نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در ابتدا با اعلام اينكه برخي پروژه ها در شهرستان شامل زمان شده و عليرغم بازديد توسط مسؤلين هنوز اقدامي براي تكميل آنها انجام نشده اظهار داشت: در حوزه راه و شهرسازي در شهرستان اقدامات خوبي انجام گرديده لكن برخي پروژه هاي شهرستان با توجه به نياز به آزادسازي شامل زمان شده كه لازم است مورد پيگيري قرار گيرد تا به سرانجام رسد.
عليرضا قاري قرآن مدير كل راه و شهرسازي استان در ادامه بيان داشت: مسايل و مشكلات در شهرستان متنوع است كه لازم است در اين جلسه آنها را اولويت بندي و نسبت به تكميل آنها اقدام نماييم.
وي افزود: در بحث تكميل پروژه ها, شهرداريها مي توانند بسيار موثر باشند و با كمك شهرداري ها مي توان بخش عمده اي از مشكلات اين حوزه را در شهرستان مرتفع نمود.
وي در خصوص پروژه كمربندي جنوب غرب واقع در شهرستان فلاورجان گفت: با گشايش اعتبارات لازم, مقرر است تا پيمانكار پروژه كار را ادامه دهد و در ادامه پل كليشاد را پيگير هستيم تا پايان سال به اتمام رسد.
كمربندي پيربكران به خوانسارك هم با آزادسازي باغات و درختان در مسير توسط شهرداري,آماده احداث خواهد بود.
در خصوص پل بهاران نيز ۹۰۰متر پروژه آماده آسفالت است و مابقي مسير نيز بطول ۹۰۰متر نياز به آزادسازي دارد كه با كمك شهرداري ادامه مسير احداث خواهد شد.
وي اظهار داشت: پل هاي عابر پياده ذوب آهن تا يكماه آينده احداث و چهار پل موجود در مسير نيز نسبت به تخريب آنها اقدام و ادامه مسير احداث خواهد شد.
مدير كل راه و شهرسازي استان با توجه به اهميت ساخت مسكن در شهرستان در قالب طرح اقدام ملي بيان داشت : متاسفانه در شهرستان فلاورجان اراضي دولتي براي اختصاص به اين امر وجود ندارد كه درصورت در اختيار قرار دادن اراضي مازاد بر استفاده توسط دستگاههاي دولتي در شهرستان كه طبق قانون انجام مي شود و يا در قالب تنظيم تفاهم نامه با نهادهايي همچون آموزش و پرورش, ستاد فرمان اجراي امام (ره), ارتش و... مي توان مشكل مسكن را در شهرستان مرتفع نمود.
قاري قرآن در پي اين اقدام كه نتيجه آن به خود شهرستان بر مي گردد اظهار داشت: لازم است تا طبق قانون اراضي مازاد بر استفاده ادارات و دستگاههاي دولتي به راه و شهرسازي تحويل شود تا اين اراضي براي مصارف شهرستان و در قالب كاربري هاي مورد نياز شهرستان استفاده گردد


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات