طراحی‌های معماری با لحاظ مسائل فرهنگی مردم منطقه  ...

طراحی‌های معماری با لحاظ مسائل فرهنگی مردم منطقه ...

طراحی‌های معماری با لحاظ مسائل فرهنگی مردم منطقه انجام شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سید مسعود ریاضی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از عملیات ساخت پروژه مسکونی مشارکتی «علویه» با بیان اینکه یکی از امتیازات این پروژه، توجه به مسائل فرهنگی مردم منطقه است که طراح معماری، آنها را با درنظر گرفتن ویژگی‌های روحی و روانی ساکنان و افراد بومی درنظر گرفته است، اظهارکرد: خوشبختانه از لحاظ ایمنی هم سازه‌های باکیفیتی به کار گرفته شده چراکه مشهد و ایران منطقه زلزله‌خیزی است و نیازمند سازه‌های مقاوم هستیم.

ریاضی در ادامه از رویکرد حمایتی مدیریت شهری برای ساخت چنین مسکن‌هایی سخن گفت و افزود: شهرداری مشهد با تاکیدات شورای شهر برای ساخت مسکن‌های ارزان قیمت ویژه اقشار آسیب‌پذیر، پروانه رایگان تخصیص داده است.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: این نگاه و حمایت‌ها سبب می‌شود اقشار کم‌درآمد و ضعیف و آسیب‌پذیر مورد توجه قرارگیرند و در ساختمان‌هایی سکونت کنند که کرامت انسانی آنها حفظ شود.

ریاضی همچنین گفت: مدیریت شهری با پیش‌بینی تمهیدات لازم در حوزه سرمایه‌گذاری و تامین سود معقول برای بخش خصوصی باید عرصه را برای حضور آنها فراهم آورد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات