شورای پنجم، حامی ساخت مسکن ارزان‎قیمت در مناطق  ...

شورای پنجم، حامی ساخت مسکن ارزان‎قیمت در مناطق ...

شورای پنجم، حامی ساخت مسکن ارزان‎قیمت در مناطق کم‌برخوردار مشهد است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از عملیات ساخت پروژه مسکونی مشارکتی «علویه» ضمن تقدیر از همه عوامل دخیل در این امر خداپسندانه، اظهارکرد: ساخت مسکن‌های ارزان‌قیمت ویژه اقشار آسیب‌پذیر و دیگر اقداماتی از این دست، جز با عشق، علاقه، پشتکار، اعتقاد و نیت الهی میسر نیست.

وی در ادامه گفت: علی‌رغم شرایط دشوار اقتصادی حاکم بر کشور، میزان پیشرفت پروژه پس از گذشت حدود یک سا‌ل‌، مناسب بوده و براساس پیش‌بینی و وعده سرمایه‌گذار، سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

حیدری با بیان اینکه ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیری که به دلایل ناخواسته در شرایط نامناسب اقتصادی و معیشتی قرار گرفته‌اند، از اجر بالایی برخوردار است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران در این عرصه، مورد لطف و عنایت خداوند هستند چراکه از سوی حق تعالی مسئول گره‌گشایی از کار مردم شده‌اند؛ براساس همین نگاه، شورای پنجم شهر مشهدمقدس و مدیریت شهری برخاسته از این شورا نیز به سهم خود از ساخت مسکن‌های ارزان‌قیمت با تخصیص پروانه و زمین رایگان حمایت کرده و خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به سکونت بیش از یک میلیون نفر در مناطق پیرامونی این شهر، افزود: چنین اقداماتی دارای کارکردهای مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به کمک به افراد نیازمند، تغییر الگو ساخت و ساز و ارتقاء ایمنی در این مناطق اشاره کرد.

حیدری در پایان تصریح کرد: امیدواریم در کنار مدیریت شهری مشهد، دیگر نهادها همچون آستان قدس رضوی، سازمان اوقاف و امور خیریه، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرامین حضرت امام(ره) و ... همراهی و همکاری لازم جهت تسریع در ساخت مسکن‌های ویژه نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات