نامگذاری یکی از سدهای استان کرمان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی

چهارشنبه 18 دیماه جلسه ویدیو کنفرانس با حضور وزیر نیرو در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه ای کرمان، با محوریت پیشنهاد نامگذاری سدی در استان کرمان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، این ویدیو کنفرانس روز چهارشنبه 18 دیماه با حضور وزیر نیرو و مدیران عامل و مسئولین گزینش صنعت آب و برق استان به ریاست مهندس رشیدی مدیرعامل آب منطقه ای و رئیس شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمان در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه ای برگزار شد .

مهندس رشیدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت اسوه مقاومت و سردار خوبی ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: جلسه امروز به احترام انسانی برگزار می‌شود که دنیا در مقابل عظمت و بزرگی او سر تسلیم و تعظیم فرود آورده است. وی اظهار داشت: به پاس رشادت‌ های شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای تجلیل از نام بزرگ مردی که سالها شجاعانه از مرز‌های این سرزمین حراست و حفاظت نموده، شایسته است که نامش همواره در یادها و خاطره ها باقی بماند در همین راستا پیشنهاد می شود نام سد و تصفیه خانه بافت و نیروگاه کرمان به نام سردار رشید اسلام، قاسم سلیمانی مزین گردد تا همچنان که در دوران حیاتش مایه خیر و برکت برای منطقه بوده است نام و یادش نیز باعث خیر و برکت باشد و یادگاری از این سردار در استان کرمان و شهرستان بافت باقی بماند . مهندس رشیدی خاطرنشان کرد: این کمترین قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.

رئیس انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمان، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی را از مهمترین اهداف این نامگذاری برشمرد و افزود: ارج نهادن به مقام والای شهدا باعث ماندگار شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود .

شایان ذکر است پیش از این نیز نام سد صفارود که یکی از سدهای در دست اجرای استان کرمان می باشد، به نام "شهیدان امیرتیموری" تغییر یافته است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات