حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در سامد

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) به مشکلات شهروندان پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، روز چهارشنبه محمد علایی به همراه معاون برنامه ریزی و رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت حاضر شد و در راستای رفع مشکلات مرتبط با شرکت به تماس های مردمی پاسخ گفت.

علایی در پاسخ به تماس تلفنی یکی از شهروندان کلاتی در خصوص تامین آب شرب در محل سکونت خود، گفت: درخواست تامین آب شرب باید به صورت مکتوب نوشته شود و پس از ارسال به شرکت، به سرعت بررسی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در پاسخ به نگرانی دهیاران در خصوص بروز مشکل در بستر رودخانه ها در مواقعی که سیلاب ها رخ می دهد، ادامه داد: مقرر شد دهیاران مناطق آسیب پذیر را به فرمانداری شهر خود و شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی معرفی کنند تا اقدامات پیشگیرانه ای در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از تماس تلفنی امروز مختص به دهیاران منطقه رشخوار بود که در خصوص ساعت مجاز کارکرد چاه ها سوال داشتند، گفت: این شرکت در خصوص ساعت کارکرد چاه ها فعلا برنامه ای ندارد و برنامه ی حجمی به کشاورزان داده شده و زمان استفاده به عهده مالک چاه است.

علایی با اشاره به اینکه برخی دهیاران اعتراض داشتند که چرا زمانی که حجم مجاز استفاده از چاه تمام می شود، شرکت با دریافت مبلغی حجمی از آب را به آنان اختصاص می دهد، ابراز کرد: این اعتراض درستی است و مقرر شد با پیگیری به مدیران شهرستان نامه ای ابلاغ شود تا از سال آینده این مشکل رفع شود.

وی ادامه داد: چند نفر از شهروندان در خصوص طرح ساماندهی مطبق رودخانه چهل بازه در مشهد سوال داشتند که باید گفت در این طرح بستر رودخانه با در نظر گرفتن خطرات احتمالی و بر اساس دوره برگشت های مختلف سیلاب، طبقه بندی شده است و پیگیری های این شرکت ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ضمن ارزیابی مثبت از  تعامل امروز با مردم، گفت: تعامل با مردم و ارتباط مستقیم با آنها در راستای رفع مشکلاتشان ضروری است و مدیران شهری باید با شفاف سازی عملکرد خود تعامل را با مردم بیشتر کنند.

علایی ادامه داد: دوشنبه ها شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ساعاتی را برای حضور کشاورزان و رفع مشکلاتشان اختصاص داده و از این عملکرد بازخورد مثبتی دریافت کرده است، باید فضایی در ادارات دولتی ایجاد شود که مردم باور کنند فساد اداری و رشوه و ... وجود ندارد و اگر تصمیمی گرفته می شود به نفع خودشان است.

گفتنی است سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در واقع ارتباطی میان دستگاه های دولتی، اجرایی و مردم است که هر روز در ساعت اداری پاسخگوی مشکلات مردم در یک حوزه شهری است و  شهروندان با شماره ۱۱۱ می توانند با مدیران شهری در ارتباط باشند.

پاسخگویی به مشکلات در حوزه آب در این سامانه در تاریخ ۱۸ دی ماه سال جاری از ساعت ۹.۳۰ تا ۱۱.۳۰ با حضور مدیران حوزه آب مشهد، شرکت آب و فاضلاب مشهد و شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در راستای رفع مشکلات مردم انجام شد

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات