بهترین راه و روش برای ادامه راه سردار شهید سلیمانی افزایش تولید و...

اشتغال و افزایش سطح تولید و توجه به کیفیت کالا های تولیدی، بهترین پاسخ به دشمنان این انقلاب و به نظر من مناسبترین انتقام برای خون سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی در جمع مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرک صنعتی توس مشهد، فرماندار شهرستان بینالود، مدیران شهرک های صنعتی استان و تعدادی از صنعتگران در محل شهرک صنعتی توس مشهد افزود : سردار شهید ما به معنی واقعی پاسدار بودند و مردم هم شان ایشان را رعایت کردند و قدردان بودند. بعد از امنیت در شرایط کنونی تولید و اشتغال بهترین مسیر برای گرامیداشت و ادامه راه این شهید بزرگوار است و خود تولید یک جبهه مهم و حیاتی است.  بعنوان یک وظیفه قانونی و ملی باید کمک کنیم تا تولید در کشور فعال شود . حضور من در جمع شما این پیام را دارد و تاکید می کنم نهایت همکاری را با بخش صنعت داریم و به معاونین شرکت گفته ام که تولید کننده نباید پشت در اطاق شما  منتظر باشد .

وی با تاکید بر کمبود آب در استان، خاطر نشان کرد وضع دشت مشهد بویژه در غرب مشهد و محل استقرار شهرک توس بحرانی است و مشکل کم آبی شدید و جدی است و این شرکت دیگر اجازه نمی دهد فضای سبز شهرک با آب چشمه و چاه ها آّبیاری شود.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به تامین آّب شرب کلان شهر مشهد گفت: سد ارداک برای پیک مصرف مشهد اختصاص یافته و سهم بخش صنعت را پیگیری می کنیم  در این راستا مقرر گردید چاه ها در سطح پروانه صادر شده بهره برداری گردد و همچنین چاه هایی که تاکنون به کنتور هوشمند مجهز نشده اند ظرف مدت معین مجهز به کنتور هوشمند شود.

در ابتدای این جلسه سید حسن حسینی، فرماندار بینالود طی سخنانی کوتاه گفت: در شهرستان بینالود وضعیت آب ویژه است و وجود مراکزصنعتی نعمت بزرگی برای ما است و از همکاری شرکت آب منطقه ای و حضور در جلسه که به درخواست فرمانداری بوده تشگر کرد و سپس حبیب الله مقامی، مدیر عامل شهر صنعتی توس وضعیت مشکلات مربوط به تعمین آب واحد های صنعتی را تشریح کرد .

در پایان این جلسه از گلخانه آلوئه ورا که با حداقل منابع آبی فعالیت می کرد بازدید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات