نجاریان: رفاه و رضايت شهروندان نقطه عطف عملكرد سازمان آرامستان است

نجاریان: رفاه و رضايت شهروندان نقطه عطف عملكرد سازمان آرامستان است

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري نجاریان در اين بازديد به ارتباط ويژه شهروندان با كاركردهاي سازمان آرامستان اشاره نمود و افزود : با توجه به ويژگي ماموريتهاي سازمان و ارتباط مردم با آن در شرايط خاص ، تامين رفاه و جلب رضايت شهروندان مي تواند نقطه عطف عملكرد سازمان آرامستان باشد .

وي همچنين بر اجرای برنامه های فرهنگی و توجه ویژه مدیریت شهری به امور رفاهی کارکنان مجموعه آرامستان در راستای افزایش روحیه خدمتی تاکید کرد و آن را در بهبود و ارتقاء عملكرد سازمان موثر دانست.

نماينده شوراي اسلامي شهر در شوراي سازمان آرامستان هاي ساري در ادامه از تلاش های کارکنان این مجموعه قدرداني كرد و اظهار داشت: شورای اسلامی شهر همواره از برنامه و طرح هایی که در راستای رفاه شهروندان و توسعه شهر ساری باشد حمایت خواهد کرد.

شهردار ساري نيز در این بازدید ، به عملیات همسطح سازی قبور در آرمستان ملامجدالدین ساری اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف زیبا سازی و تسهیل تردد  و با حمایت شورای اسلامی شهر ساری آغاز و در حال اجرا است.

عباس رجبی از برنامه‌های این سازمان در جهت سهولت تردد شهروندان خصوصاً جانبازان و معلولان در آرامستان و پروژه همسطح سازی قبور و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در جهت انجام این فعالیت ها قدردانی کرد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات