بازدید اعضای کمیسیون ماده 5 از شرکت قالبهای صنعتی ایران خودرو

بازدید اعضای کمیسیون ماده 5 از شرکت قالبهای صنعتی ایران خودرو

اعضای کمیسیون ماده 5  به منظور بررسی بیشتر پرونده شرکت قالبهای صنعتی ایران خودرو در محل شرکت تشکیل جلسه داده و سپس از نزدیک به بازدید از خطوط تولید شرکت در راستای درخواست مطروحه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ، این شرکت درخواست افزایش زیر بنا به متراژ 4000 متر جهت ساخت انبار داشته که این درخواست در جلسات کارگروه کارشناسی که قبلا با حضور کارشناسان زیر مجموعه کمیسیون ماده 5 تشکیل شده بود با توجه به ضوابط قانونی به متراژ 2500 متر مورد موافقت اولیه قرار گرفته بود .

در این جلسه ابتدا مهندس صدری مدیر عامل شرکت قالبهای صنعتی ایران خودرو به تشریح تاریخچه و شرح فعالیتهای شرکت و توضیح در خصوص درخواست احداث بنا در جهت توسعه و نقش آن در رونق تولید و اشتغالزایی پرداخت .

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز نیز پس از استماع سخنان مدیر عامل شرکت با اشاره به ضوابط طرح تفصیلی و سطح اشغال کارخانه با توجه به عرصه زمین اعلام داشت که شرکت باید به احداث فضای سبز مناسب نیز اقدام نماید .

مهندس رضایی همچنین گفت با توجه به ضوابط حداقل باید معادل 25 درصد بنای احداثی فضای سبز ایجاد شود . و چنانچه این فضای موجود جوابگو نباشد شرکت میبایست نسبت به تامین زمین جهت احداث انبار و یا فضای سبز اقدام نماید .

در این جلسه هر یک از اعضای کمیسیون ماده 5 نظرات خود را در این خصوص بیان نمودند و در پایان مهندس درویش پور معاونت امور عمرانی استانداری البرز با جمع بندی نظرات تصمیم کیری نهایی را موکول به جلسه رسمی اعضاء کمیسون ماده 5 در استانداری البرز نمودند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات