شمارش معکوس برای افتتاح پروژه بهسازی ورودی جنوبی شهر آغاز شد

شمارش معکوس برای افتتاح پروژه بهسازی ورودی جنوبی شهر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان و فرامرز نقیبی عضو شورای اسلامی شهر از پروژه بهسازی بلوار کشاورز در جنوب شهر بازدید کردند.

در این بازدید شهردار ساری با قدردانی از مدیریت و کارکنان پرتلاش سازمان عمران، بر رعایت دقیق ضوابط فنی و اجرایی پروژه مذکور تاکید کرد.

رجبی با بیان اینکه زیبایی منظر شهری و توسعه مطلوب فضای تردد شهروندان را در اجرای پروژه بلوار کشاورز هدف گذاری کرده‌ایم، گفت: با توجه به توانمندی سازمان عمران، عملیات پیاده رو سازی و سایر مراحل تکمیلی توسعه این بلوار توسط کارکنان این سازمان به سرانجام خواهد رسید.

شهردار ساری طول این پروژه را 3 هزار و 200 متر اعلام کرد و  احداث 3 هزار و 500 متر کانال جهت هدایت آبهای سطحی، احداث جدول رفیوژ به طول 6 هزار و 200 متر، احداث جدول کانیو به طول 740 متر، نصب 104 تیر روشنایی را شمار اقدامات انجام شده در این پروژه برشمرد.

وی با اعلام اینکه تاکنون 12 هزار مترمربع آسفالت و تعریض معبر در این مکان اجرا شده است، ادامه داد: همچنین 5هزار متر مکعب عملیات خاکریزی در این پروژه انجام شده است.

فرامرز نقیبی، عضو شورای اسلامی شهر در این بازدید گفت: بهسازی و توسعه خدمات عمرانی در ورودی جنوبی ساری نتیجه تلاش ها و زحمات مجدانه مدیریت و کارکنان سازمان عمران است که امیدوارم شاهد رشد خدمت رسانی در این منطقه باشیم.

بلوار کشاورز با 6/5 کیلومتر طول به عنوان بزرگترین بلوار ساری، در منطقه سه شهری واقع شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات