نقیبی: تلاش سازمان عمران در بهسازی ورودی جنوب ساری ستودنی است

نقیبی: تلاش سازمان عمران در بهسازی ورودی جنوب ساری ستودنی است

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري در جريان اين بازديد فرامرز نقیبی بهسازی و توسعه خدمات عمرانی در ورودی جنوبی ساری را نتیجه تلاش ها و زحمات مجدانه مدیریت و کارکنان سازمان عمران دانست و ابراز اميدواري كرد رشد روز افزون خدمت رسانی در این منطقه محقق گردد.

رئيس كميسيون عمران شوراي اسلامي شهر ساري با اشاره  به اهميت بهسازي ورودي هاي شهر ، اهتمام سازمان عمران در بهسازي ورودي جنوبي ساري را مورد توجه قرار داد.

شهردار ساري نيز در اين بازديد بر لزوم رعایت دقیق ضوابط فنی و اجرایی پروژه مذکور تاکید کرد و افزود : زیبایی منظر شهری و توسعه مطلوب فضای تردد شهروندان را در اجرای پروژه بلوار کشاورز هدف گذاری کرده‌ایم  و با توجه به توانمندی سازمان عمران، عملیات پیاده رو سازی و سایر مراحل تکمیلی پروژه را به  اين سازمان محول نموديم.

عباس رجبي طول این پروژه را 3 هزار و 200 متر اعلام کرد و  احداث 3 هزار و 500 متر کانال جهت هدایت آبهای سطحی، احداث جدول رفیوژ به طول 6 هزار و 200 متر، احداث جدول کانیو به طول 740 متر، نصب 104 تیر روشنایی ،  5 هزار متر مكعب عمليات خاكريزي ،  12هزار متر مربع آسفالت و تعريض معبر را از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه برشمرد.






لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات