بهره برداری از دومین پل در نیمه اول سال ۹۹/ احداث اتوبان ولایت یک پروژه بزرگ و سخت است

بهره برداری از دومین پل در نیمه اول سال ۹۹/ احداث اتوبان ولایت یک پروژه بزرگ و سخت است

میرعلی اصغر نساج امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار در خصوص آخرین وضعیت پروژه اتوبان ولایت اظهار کرد: این اتوبان در مجموع شش کیلومتر طول دارد و در حال حاضر فاز اول این پروژه شامل دو تقاطع غیرهمسطح برنامه ریزی شده است.

او ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح اول که کوی نصر را به کوی استانداری متصل می کند، با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه در سال جاری به بهره برداری رسیده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح دوم اتوبان ولایت، عنوان کرد: این تقاطع که با ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه در حال احداث است، با طول ۲۱۰ متر کوی استانداری و سپهر را به خیابان رودکی در کوی ولیعصر متصل می کند.

او افزود: پس از بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح دوم، طول مسیر افتتاح شده فاز اول اتوبان ولایت به یک هزار و ۳۰۰ متر افزایش می یابد.

نساج با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح دوم اتوبان ولایت در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: تکمیل اتوبان ولایت و اتصال آن به جاده اهر، حداقل دو سال طول می کشد چراکه این پروژه، یک پروژه بزرگ است و با توجه به وضعیت مسیر، خاکبرداری، خاکریزی و احداث جاده از سختی های خاصی برخوردار است.

او ادامه داد: با این حال قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پروژه احداث اتوبان ولایت را با قدرت پیش می برد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات