برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه دانش آموزان با موضوع سردار دل‌ها

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه دانش آموزان با موضوع سردار دل‌ها

مدیر فرهنگسرای‌ المهدی(عج) سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در راستای آشنایی دانش‌آموزان با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این فرهنگ‌سرا با محوریت آن شهید والامقام برگزار می‌شود.

محمدرضا گلسرخی با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ای از یک سرباز وطن بود که ۴۰ سال از عمر شریف خود را در راه حفظ امنیت ایران اسلامی گذراند، در تشریح برنامه‌های این فرهنگ‌سرا اذعان کرد: به منظور ارج نهادن به مجاهدت و تلاش‌های این شهید بزرگوار، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با موضوع آشنایی بیشتر با شهید سلیمانی اجرا می‌شود.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه «پندانه» با حضور دانش‌آموزان منطقه راوند در فرهنگسرای المهدی خبر داد و افزود: این برنامه فرهنگی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی است که دانش آموزان علاوه بر تماشای فیلم با موضوع جبهه مقاومت با قهرمانان و مدافعان امنیت وطن نیز آشنا می شوند.

مدیر فرهنگسرای‌المهدی(عج) با اشاره به گسترش بازی‌های رایانه‌ای در بین دانش‌آموزان تصریح کرد: در بخش دیگری از این ویژه برنامه شرکت کنندگان با انجام بازی‌های فکری و رقابت با همدیگر شعار «نه به بازی های رایانه‌ای» را تجلی می بخشند.

وی یکی از مهمترین اهداف برگزاری ویژه برنامه «پندانه» با محوریت شهید قاسم سلیمانی را معرفی اسطوره‌های وطن و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان عنوان و خاطرنشان کرد: فیلم‌های سینمایی در نظر گرفته شده در این ویژه برنامه، منتخبی از آثار جشنواره سینمایی عمار است که با همکاری گروه منطقه‌ای این جشنواره در راوند کاشان اکران می شود.

گلسرخی یادآور شد: فرهنگ سرای‌ المهدی(عج) در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با توجه به همزمانی چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با ایام دهه فجر، ویژه برنامه‌هایی را نیز با محوریت شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت اجرا کند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات