نیاز سازمان به ارائه خدمات مشاوره خبرگی

نیاز سازمان به ارائه خدمات مشاوره خبرگی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نسبت به ایجاد گروهی متشکل از مهندسین با تجربه در حوزه های تخصصی جهت ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات اعضای سازمان ابراز خوشحالی کرد و افزود: این اتفاق شایسته را می توان "خبرگی در خدمات مهندسی" خواند که منجر به انتقال تجربه به نسل های جدید و متقاضی شده و قابلیت آنان در ارائه خدمات را ارتقاء می بخشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، مهدی سالاری در نشست مشترک با مشاورین فنی سازمان ضمن تشکر از همراهی مهندسین در این زمینه، ارائه اینگونه خدمات را برای سازمانی بزرگ و مردم نهاد همچون سازمان نظام مهندسی ضروری خواند و گفت: این سازمان انباشته ای از تجربیات مفید است که لازم است طی فرایندی این تجربیات ثبت و ضبط و به خوبی به متقاضیان انتقال داده شود.
سالاری ضمن تشکر از اعضای کمیسیون بانوان برای پیشنهاد تشکیل چنین گروهی در سازمان، این اقدام را گامی مهم در افزایش اعتبار سازمان خواند و افزود: زمانی می توانیم از نهادهای دیگر مطالبه خدمات بهتر داشته باشیم که قابلیت و توانایی های اعضا و سازمان را تقویت کنیم.
رئیس سازمان آموزش های مهارتی در سازمان را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: این نیاز چندی پیش در سازمان دیده شد و در راستای افزایش مهارت مهندسین اقدامات خوبی از جمله همکاری با دانشگاه ها جهت برگزاری دوره های کارآموزی دانشجویان همچنین برگزاری دوره های کارورزی برای آن دسته از مهندسینی که به تازگی پروانه اشتغال اخذ کرده ولی آمادگی کافی برای ورود به بازار کار حرفه ای را ندارند، صورت گرفته است.
وی ادامه داد: این اتفاق نیز در راستای افزایش آگاهی و توانمندی اعضا و جهت پاسخگویی به سوالات فنی و فرآیندی آنان رقم خورده است.
سالاری خاطر نشان کرد: در راستای اجرایی شدن این طرح قسمتی از سایت سازمان به این امر اختصاص داده شده که اعضاء می توانند با مراجعه به آن ضمن طرح سوالات خود، نحوه پاسخگویی تلفنی یا حضوری را انتخاب نمایند.
سالاری در انتهای سخنان خود عنوان کرد که هیچ محدودیتی برای ورود به این طرح وجود ندارد و از تمامی کمیسیون ها و اعضای سازمان خواست تا در صورت آمادگی به این گروه بپیوندند و با ارائه خدمات مشاوره ای پاسخگوی سؤالات دیگر اعضاء باشند.
زابلی، رئیس کمیسیون بانوان نیز در این نشست ضمن تشکر از مشاورین برای همکاری با پیشنهاد این کمیسیون، نسبت به شروع آن ابراز امیدواری کرد و از آنان خواست تا با دید سازمانی برای ارتقا جایگاه سازمان تلاش کرده و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
گفتنی است که در جریان این نشست مباحثی از جمله ایجاد وحدت رویه، تدوین روش اجرای کار و توجیه مشاورین از سوی حاضرین مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات