قابليت‌هاي تسهيل‌گري و زيرساختي براي حمل ونقل بار فراهم شود

داريوش اماني در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي تاكنون دستاوردهاي خوبي داشته است، از اين رو به فعالان اين حوزه پيشنهاد مي‌شود از تجربيات سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي استفاده كنند تا شاهد اتفاقات خوبي در شهر اصفهان باشيم.

وي تصريح كرد: اصفهان اگرچه اقدامات حوزه حمل ونقل را در زمينه تسهيل‌گري دير آغاز كرده، اما اين اقدامات به خوبي شكل گرفته و اجرا شده است.

معاون حمل ونقل و ترافيك شهردار اصفهان افزود: سال‌ها ضررهاي زيادي را در موضوع خرابي جاده‌ها داشتيم و اكنون مي‌توانيم با استفاده از تجهيزات به روز از خسارت‌هاي گذشته جلوگيري و به گونه‌اي عمل كنيم كه در كاهش آلودگي محيط زيست پيشگام باشيم.

وي با تاكيد بر اينكه تمام بارهاي درون شهري بايد به صورت شناسنامه دار جا به جا شود، گفت: اين موضوع كه بار چه مراحلي را طي مي‌كند تا به مقصد برسد، براي ستاد مبازره با قاچاق كالا و ارز از اهميت خاصي برخوردار است.

اماني ادامه داد: شناسنامه‌دار كردن بار باعث ايمني در عبور و مرور مي‌شود و ملزم هستيم بارها را به صورت قانونمند جا به جا كنيم، بنابراين اميدواريم اين اتفاق خوب در حوزه حمل ونقل رقم بخورد چرا كه كاهش هزينه‌ها در اين بخش به نفع مردم است و اعتماد آنها را به مديريت حمل بار افزايش مي‌دهد.

وي افزود: شهروندان بايد بتوانند با شهرداري اصفهان ارتباط داشته باشند تا قابليت‌هاي تسهيلگري و زيرساختي براي حمل ونقل بار درون شهري فراهم شود و سفري ايمن و ارزان براي مردم شهر به ارمغان بياوريم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات