45 هزار متر مربع اجرای آسفالت در ورودی و معابر خزاق

45 هزار متر مربع اجرای آسفالت در ورودی و معابر خزاق

ابوذر میرزابیگی در نشست رسمی شورای اسلامی شهر گفت: عملیات آسفالت برای 35 هزار متر مربع از مساحت ورودی ناحیه خزاق و بیش از 10 هزار متر مربع معابر این ناحیه انجام گرفته است.

وی افزود: اجرای آسفالت ۱۷ معبر باقی مانده نیز در حال انجام است که حداقل نیمی از آن تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیر منطقه پنج شهرداری کاشان در خصوص ساخت سالن ورزشی خزاق نیز بیان کرد: در حالی که مقرر بود این سالن در مدرسه‌ای احداث شود اما توافق با آموزش و پرورش صورت نگرفت البته زمینی در ورودی خزاق به این امر اختصاص یافته که به زودی مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری همچنین با اشاره به تکمیل رمپ خروجی به اتوبان بعد از توافق و اجازه اداره گاز، علت توقف پروژه را وجود خط لوله گاز در این مسیر عنوان کرد.

معتمد ناحیه خزاق منطقه پنج شهرداری، نیز با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری برای ناحیه خزاق برای توسعه خزاق، اجرای آسفالت گسترده معابر، بهسازی پمپ بنزین خزاق، نصب سردیس پرفسور ارشدی و... را علاوه بر اجرای میدان ورودی و بلوار خزاق یادآور شد.

خزاقیان همچنین با اشاره به پروژه‌های در نظر گرفته شده برای این ناحیه، ساخت سالن ورزشی متناسب با ظرفیت جامعه جوان به ویژه بانوان خزاقی را خاطرنشان کرد و افزود:اعتبار ساخت این سالن در سال 97 تصویب و ابلاغ شده که انتظار می‌رود عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.

وی، بهسازی زمین چمن مصنوعی، توسعه پارک، بهسازی اماکن تاریخی، تکمیل پیاده رو خیابان شهید ارشدی و... را به عنوان برخی از نیازهای ناحیه خزاق عنوان کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات