نام و یاد شیخ غلامرضا حسنی همیشه ماندگار است

نام و یاد شیخ غلامرضا حسنی همیشه ماندگار است

شهردار ارومیه گفت: نام و یاد شیخ غلامرضا حسنی همیشه ماندگار است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور در مراسم گرامیداشت واقعه دوم بهمن که درمسجد اعظم ارومیه برگزار شد، افزود: نام و یاد حجت الاسلام حسنی مجاهد نستوه آذربایجان همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و یاد ملت آذربایجان ماندگار است.

حضرت پور با اشاره به نام گذاری وتصویب  دوم بهمن به نام روز فرهنگی ارومیه تصریح کرد: امیدواریم همه قدردان افراد پیشکسوت همچون حجت الاسلام حسنی باشیم چرا که امنیت منطقه مدیون رشادت های آن مرحوم است.

شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه امسال چهل و یکمین سالگرد انقلاب را جشن خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: بزرگداشت مراسم های دهه فجر نشان ازاین است مردم قدردان انقلاب هستند و دشمن در این مدت نتوانسته مردم را از راه اصلی خود منحرف کند.

وی به تشییع پیکر سردار سلیمانی اشاره و یاد آورشد: تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی نشان داد مردم باوجود برخی گلایه ها از مسئولین همچنان پشتیبان رهبر و نظام هستند.

حضرت پور با بیان اینکه حضور در مراسم دوم بهمن نشان دهنده قدردانی ملت از شهدای این روز و رشادت های مجاهد نستوه آذربایجان است، گفت:حجت الاسلام حسنی پیشرو در مبارزه با طاغوت و ظلم بوده و مردم ارومیه و آذربایجان همیشه یاد حاج حسنی را گرامی خواهند داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات