متحدالاشکل شدن دکه‌های سطح شهر

متحدالاشکل شدن دکه‌های سطح شهر

آیین‌نامه واگذری دکه‌ها تدوین می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، از تدوین آیین نامه واگذاری دکه های سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمود ایرانمنش گفت: هم اکنون 80 دکه در سطح شهر وجود دارد که اقدام به عرضه محصولات مختلف فرهنگی ،مواد غذایی و گل و گیاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجوز نصب و فعال سازی دکه در شهر بر عهده این سازمان است،گفت: متاسفانه بعضی از نهادها اقدام به صدور مجوز واگذاری دکه به شهروندان نموده‌اند که باید در این زمینه آیین نامه‌ای تدوین شود و در اختیار همگان قرار گیرد.

ایرانمنش یادآور شد: بعضی از دکه‌ها هم اکنون غیرفعال و بعضی در عرضه محصولات خود تغیییراتی ایجاد کرده و کالاهای جدیدی اضافه کرده اند که در آیین نامه جدید به همه مسائل از جمله نحوه واگذاری،نوع محصول قابل عرضه،میزان فضا و نحوه طراحی دکه‌ها اشاره خواهد شد.

وی از متحدالاشکل کردن کلیه‌ی دکه های سطح شهر کرمان نیز خبر داد و گفت: در طرح ساماندهی دکه‌های شهری،جابه جایی مکان بعضی از دکه‌ها و واگذاری دکه‌های غیر فعال نیز دیده شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به تدوین طرح استقبال از بهار 1399 اشاره کرد و افزود: در این طرح برنامه های متعددی با همکاری اصناف و بازاریان برای میوه شب عید،ماهی و سبزه و تجهیزات سفره های هفت سین دیده شده است.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات