پنجمين بازديد دانش آموزان استارت آپ سيرجان از ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، پنجمين و آخرين بازديد گروه استارت آپ دانش آموزان سيرجان از نيروگاه توليد انرژي فتوولتائيك ده مگاواتي ماهان انجام شد و اين پايان سفرهاي علمي و آموزشي اين دانش آموزان از نيروگاه هاي مختلف استان با ظرفيت هاي متفاوت بود كه در استان كرمان صورت پذيرفت.

دانش آموزان خلاق و نخبه سيرجاني در برهه زمانه چند ماهه، خلاقيت خود را در بيان ايده هاي ناب بروز دادند و ما نيز براي اين سرمايه گذاري هاي ملي آينده ساز خرسنديم و اميدداريم راه خلاقيت هايي همچون برنامه استارت آپ(ايده شو) ادامه دار بوده و نتايج به دست آمده مفيد واقع شود.

دانش آموزان در بازديد از نيروگاه هاي مختلف با نحوه مهندسي چيدمان صفحات خورشيدي آشنا شدند و از نزديك روند كاري معمول را مشاهده نمودند كه اين مهم راه گشاي ايده هاي مختلف آن ها در خصوص حداقل سازي هزينه ها، افزايش بهره وري و كارايي از امكانات در دسترس خواهد شد و همچنين موجب فرهنگ سازي و پيشبرد اهداف نسل آينده به سمت انرژي هاي پاك و تجديد پذير مي باشد.

برنامه هاي مديريت برق شهرستان سيرجان در بخش ايده شو به طور كامل پايان يافت و اميدواريم از اين به بعد و در آينده اي نزديك شاهد پيروزي و خلاقيت روز افزون آينده سازان ميهنمان باشيم.

با توجه به نياز امروزه ي جهان و جهانيان نسبت به استفاده از انرژي پاك و برگشت پذير، اين بازديد مشوق خوبي براي ايده هاي استارت آپي دانش آموزان در زمينه استفاده از انرژي پاك و تجديد پذير خواهد بود.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات