دیدار کارکنان با سرپرست جدید امور آبفای ماکو

دیدار کارکنان با سرپرست جدید امور آبفای ماکو

در پی انتصاب مهندس حسین جعفری نژاد به سمت سرپرستی امور آب و فاضلاب ماکو و شروع نخستین روز کاری، کارکنان این امور با حضور در دفتر مدیریت، با سرپرست جدید این امور دیدار و جهت پیشبرد اهداف وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و امور ماکو با مهندس جعفری نژاد گفتگو کردند.

در این دیدار آشنایی کارکنان حاضر با خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید و کارکنان در انجام رسالتهای آب و فاضلاب درخواست صمیمیت، تعامل و همکاری بین مدیریت و کارکنان و همچنین کارکنان با همدیگر و ادامه توجه به تصفیه خانه ها، چاه های آب، مخازن و شبکه آبرسانی که رو به فرسودگی هستند نمود و تشکیل جلسات تخصصی و همفکری جهت حل مشکلات و انجام کارهای حساس و بزرگ را خواستار شدند.

به گزارش روابط عمومی امور آبفای ماکو، آقای جعفری نژاد در این دیدار صمیمی، ضمن خوش آمدگویی به کارکنان در انجام رسالتهای آبفا و زندگی شخصی، برای کارکنان آرزوی موفقیت و سرافرازی نمود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: امید است تا بتوانیم با ارتقا مسئولیت پذیری اجتماعی و فردی در سطح امور و مدیریت صحیح فعالیتها با رویکردی صحیح جهت تحقق امر خدمات رسانی مطلوب به مشترکین و همشهریان در راستای استراتژی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو گام برداریم.

سرپرست امور آب وفاضلاب ماکو تصریح کرد: با مدیریت صحیح تولید و توزیع آب و همچنین در راستای فرهنگ سازی جهت مدیریت صحیح مصرف آب برای شهروندان خدمات خوبی ارائه دهیم.

وی در ادامه بر سه اصل کیفیت آب، مشتری مداری و انضباط مالی که خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان میباشد تاکید کرد و در پایان بر مواردی چون تکریم ارباب رجوع، کارگروهی، شفافیت در کارها، تشکیل جلسات منظم و همفکری و استفاده از تجربیات باتجربه ها، حضور به موقع در محل کار، پیشنهاد راهکارهای جدید، عدم دخالت واحدها در کار و امورات یکدیگر، صرفه جویی و پرهیز از اسراف، توجه به مسائل رفاهی کارکنان در چهارچوب مقررات و در حد توان شرکت، انجام کارهای مشترکین و مشتریان و کسب رضایت حداکثری آنها و رسالت الهی و بزرگی که دارند اشاره نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات