رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز: مشکلات شهرک گویم در حال پیگیری است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز: مشکلات شهرک گویم در حال پیگیری است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، در دیدار اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با یاوران شورای شهرک گویم، مشکلات بهداشت و درمان شهرک گویم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر « علی ناصری » در این جلسه با تاکید بر توجه جدی به مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشتی و درمانی شهرک گویم، به یک قطعه زمین اهدایی از جانب اهالی به منظور ساخت مرکز بهداشتی درمانی اشاره کرد و افزود: این موضوع توسط نمایندگان کمیسیون دکتر مقیمی و تذروی و نیز نمایندگان یاوران شورای شهرک گویم با همکاری نماینده دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیگیری و نتایج به کمیسیون ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به پیگیری تعیین تکلیف حریم و رفع مشکلات آب‌رسانی و گازرسانی شهرک گویم از طریق استانداری فارس، تصریح کرد: یک نسخه از گزارش این پیگیری‌ها به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه خواهد شد.

ناصری به شبکه جدید آبرسانی از طریق احداث مخزن آب در شهرک گویم نیز اشاره و بیان داشت: کارگروه تخصصی با محوریت معاونت خدمات شهری و با حضور شهردار منطقه ده، نمایندگان یاوران شورای شهرک، نماینده شرکت آبفا شهرستان شیراز و کارشناس کمیسیون ظرف مدت 2 هفته برگزار و نتایج به کمیسیون ارائه می‌شود.

پیگیری قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز آب، برق، گاز و تلفن از دیگر موضوعاتی بود که از سوی دفتر فنی، امور عمرانی ، حمل ونقل و ترافیک استاندرای فارس مطرح شده و در این جلسه مقرر شد که آیین‌نامه اجرایی حفظ حقوق بیت‌المال و تدابیر اتخاذ شده در کارگروه ویژه بررسی شود.

پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات