بهره برداری از پیاده روسازی بولوار دانشجو تا پایان سال جاری / نصب  ...

بهره برداری از پیاده روسازی بولوار دانشجو تا پایان سال جاری / نصب ...

بهره برداری از پیاده روسازی بولوار دانشجو تا پایان سال جاری / نصب اولین ست وسایل ورزشی شهروندان دارای معلولیت در بوستان ملت

سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ مشهد از نصب اولین ست ورزشی مخصوص شهروندان دارای معلولیت در بوستان ملت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماس های شهروندان در مرکز ۱۳۷، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی درخواست های مردمی، پروژه پیاده روسازی بولوار دانشجو با اعتبار ۹۲۷ میلیون تومان انجام شده و رو به پایان است که با دریافت مجوزهای پلیس راهور جهت تعیین تکلیف ورودی های برخی از معابر فرعی، بخش های کوچک باقی مانده این پروژه نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: زیر پل شهید قانع نیز در حال فضا سازی بوده و بخشی از پیاده روهای این معبر نیز در حال بهسازی است و این پروژه نیز در سال جاری به بهره برداری می رسد.
عرب احمدی ادامه داد: بخشی از تماس های شهروندان به ساخت و سازهای سطح منطقه اختصاص داشت، در این راستا، اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای منطقه به طور جدی بر همه ساخت و سازها نظارت داشته و جلوی هرگونه تخلفی را خواهد گرفت، اما بخشی از کار نیز به نظام مهندسی و مهندسین ناظر مرتبط بود که باید شهروندان از مسیر مربوطه، مساله خود را پیگیری نمایند.
وی با اشاره انجام تعمیرات اساسی تقاطع غیر همسطح استقلال با اعتبار ۶۳۰ میلیون تومان و شهید صیاد شیرازی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، افزود: کانال جمع آوری آب های سطحی در بولوار آزادی نیز با اعتبار ۲ میلیارد تومان و کانال جمع آوری آب های سطحی سید رضی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اجرایی شد تا از آبگرفتگی در این محدوده ها جلوگیری شود.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ مشهد عنوان کرد: روکش آسفالت ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر این منطقه نیز با استفاده از ۳۰ هزار تن آسفالت در سال جاری انجام شده است.
عرب احمدی گفت: برای اولین بار در مشهد، علاوه بر نصب ۳۴ دستگاه وسایل بدنسازی وسایل ورزشی در بوستان های سطح منطقه، یک ست وسایل ورزشی معلولین برای استفاده شهروندان دارای معلولیت در بوستان ملت نصب شده است تا در صورت بازخورد مناسب، در سایر بوستان های سطح شهر نیز نصب شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات