با حضور وزیر راه و شهرسازی؛عملیات اجرائی 31 کیلومتراز بزرگراه لار-جهرم با اعتبار 800 میلیارد ریال آغ...

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛عملیات اجرائی 31 کیلومتراز بزرگراه لار-جهرم با اعتبار 800 میلیارد ریال آغ...

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی گفت: یکی دیگر از وعده ها عملیات آن آغاز می گردد و محور لار به بندرعباس و جهرم و شیراز یک جاده شریانی است و نیاز مبرم حمل و نقل کشور محسوب می شود. و امیدوارم مابقی مسیر نیز که به زودی به مناقصه گذاشته شود و عملیات اجرائی آن آغاز گردد.
وی خاطر نشان ساخت : نکته حائز اهمیتی که در این محور وجود دارد سازمان راهداری برای مسیر موجود جهرم-لار –بندرعباس دوربین های جدیدی جهت کنترل تخلف و ارتقاء ایمنی محور بوسیله علائم و کارهای موضعی که کمک کند حوادث جاده ای کاهش یابد در دستور کار قرار دهند که شاهد کاهش خسارت و تلفات باشیم و مردم نیز مراعات نمایند تا این محور به بزرگراه تبدیل گردد و شاهد بهره برداری از آن باشیم .
محمد اسلامی افزود: از ابتدای سال تاکنون 724 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی که شامل باند دوم نیز هست به راههای اصلی و شریانی اضافه شد و تا پایان سال این مقدار اضافه خواهد شد .
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در تمام کشور کارگاههای راهسازی فعال می باشند با وجود تمام مشکلاتی که دشمن برای کشور ایجاد کرده است و این شکوفایی در فعالیت و حرکتی که اقتصاد کشور توانسته خود را حفظ کند از برکات الهی است .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان فارس

    اداره کل راه و شهرسازی استان فارس یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات