تولید «فیلم مستند شهید بیضایی» کلید خورد

تولید «فیلم مستند شهید بیضایی» کلید خورد

به گزارش شهریار، سیدمحمدحسین بلاغی در آیین آغاز تصویربرداری فیلم مستند شهید بیضایی در گلزار شهدای مدافع حرم تبریز اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان قرار گرفته ایم که نقطه عطف جریان مقاومت است و پس از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی این جریان به اوج اثرگذاری خود رسیده است و ان شاءالله این جریان به ظهور صاحب الزمان (عج)   منتهی خواهد شد.

او با بیان این‌که باید عیار این برهه تاریخی را به مردم ارائه کنیم، افزود: باید چگونه قدم گذاشتن در مسیر زندگی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم که در راه اسلام از جان خود گذاشتند را به مردم نشان دهیم.

رئیس حوزه هنری استان در ادامه با اشاره به سلسله برنامه حوزه هنری تشریح کرد: پیش از این مستند زندگی شهید فخیمی و شهید حامد جوانی توسط حوزه هنری تولید شده و امروز سومین پروژه مستند با عنوان زندگی پرفروغ شهید بیضایی آغاز می شود.

او با بیان این‌که این فیلم ۴۰ دقیقه ای است، ادامه داد: از چندین ماه پیش تحقیقات در خصوص زندگی این شهید آغاز شده بود که امیدواریم گام مؤثری در این راه گذاشته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این رابطه ضمن قدردانی از حرکت حوزه هنری اظهار کرد: زندگی تک تک شهدا باید برای جوانان الگو باشد تا بتوانند در راه پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران گام های موثری بردارند.

سرهنگ الیاس گل‌محمدزاده در ادامه تأکید کرد: یکی از خواسته‌های ما از خانواده های شهدا این است که در راه تولید مسنتد پرمحتوا با نهادهای فرهنگی همکاری کنند.

در این مراسم، پروژه تصویربرداری مستند شهید بیضایی به دست پدر شهید کلید خورد و ساخت و تولید آن به همت حوزه هنری استان و به کارگردانی سیدامین بهکار رسما آغاز شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات